New Friendship



Tonight is the first special time as long as staying here where I can be sharing with the new friend. She is the beautiful women who have sweet smiles and shrap eyes can be able to shift eyed of world. We get a table to meet in the Caffe which serves good condition such as blurred atmosphere, beside pool and under tree. These have provided self-interesting to enjoy the her last night because must leave this area to come back to her university again.

Actually, we get acquainted with each other in one of the english course program some day ago. Although our communication have started after the end of program, no problem, it’s important we can meet in recent times to share a little of own knowledges-experiences. I can understand about her from some of meets even though is just a little such as character, personality and way of think. On other hand, I know of what she is wishing and wanting, and it can significantly help to how I contributes for her future appropriatelly my capacity. 

She is abviously exiting and impressing because she has not only natural beautiful but also good knowledges, funnys and always smiles. To share with her can give a happiness alone and have a flexible personality. However, she is women who requires a guidence to face a challange of life. Me as his new friend must not defend self, nothing fall in love consistenly, the only interaction human or friendship is sincerely.  
On September 7, 2016


1 komentar:

  1. Assalamualaikum wr.wb mohon maaf kepada teman teman jika postingan saya mengganggu anda namun apa yang saya tulis ini adalah kisah nyata dari saya dan kini saya sangat berterimah kasih banyak kepada Mbah Rawa Gumpala atas bantuan pesugihan putihnya tampa tumbal yang sebesar 15m kini kehidupa saya bersama keluarga sudah sangat jauh lebih baik dari sebelumnya,,saya sekaran bisa menjalanka usaha saya lagi seperti dahulu dan mudah mudahan usaha saya ini bisa sukses kembali dan bermanfaat juga bagi orang lain,,ini semua berkat bantuan Mbah Rawa Gumpala dan ucapa beliau tidak bisa diragukan lagi,bagi teman teman yang ingin dibantuh seperti saya dengan pesugihan putih bisa anda hubungi di no 085 316 106 111 jangan anda ragu untuk menghubuni beliau karna saya sudah membuktikannya sendiri,karna Mbah tidak sama seperti dukun yang lain yang menghabiskan uang saja dan tidak ada bukti sedankan kalau beliau semuanya terbukti nyata dan sangat dipercay,,ini unkapan kisah nyata dari saya pak Rudi di semarang.Untuk lebih lenkapnya silahkan buka blok Mbah di šŸ£PESUGIHAN PUTIH TANPA TUMBALšŸ£

    ReplyDelete

 

My Profil

My photo
Batu Bolong, Makassar/Sulsel, Indonesia
Nama Asli Muhammad Jusrianto, tetapi di dunia maya saya lebih dikenal "Juice To Alah" sebagai hasil Baptisan sendiri. Sekarang bergelut di Jurusan Hubungan Internasional Universitas Muhammadiyah Malang. Asal dari salah satu daerah terpojokkan di daerah Enrekang/ Sulsel, para pendahulu kala menamai daerah saya: Rt. Lemo desa Latimojong (kaki gunung tertinggi di pulau Selawesi. " Sekarang di Malang Pulau Jawa Malang Sedangkan Asli Rt. Lemo di Sulawesi. Intinya saya " Anak Perantau"

Popular Posts

Musik

Video